The beauty pageant that only appeared in front of TV of my those days


记得小时候,常常看Astro 频道,有好多美姐选美赛,都是坐在电视前观看。


今年Miss Chinese World 的press release 与决赛我都没能出席,却出席了Gintell pre-show 的event.

yesnobabe blog stepheny standing in the middle of the Miss Tourist Queen 2016 from Chile and the past champion of Miss Chinese World 2016

一赶到现场,就看见在后台等着的他们紧张又兴奋的样子。
(老娘快速拍一张才跑去报到的)
all female participants of the Miss Chinese World 2017 queuing behind stage nervously to wait for the start of Gintell event



这些来自世界各地的华裔女孩,不知道她们也带着什么样的梦想来到这舞台上?

像我一样?捧着不知道什么的梦想,看不见的未来。。
A female participant of the Miss Chinese World from Qing Dao smilling happily in front of a microphoneA female participant of the Miss Chinese World from Mongolia smilling happily in front of a microphoneA female participant of the Miss Chinese World from Shang Hai smilling happily in front of a microphone
27 participants of Miss Chinese World 2017 in a photo showing them on stage wearing white t shirt smiling or answering questions

以前都觉得,人生就是工作挣钱,买屋子结婚,然后就一辈子了。
看着台上的每一个女孩,漂洋过海来到这台上,紧张又小心的回答问题。

好像这世上,好多人都为梦想发热。每一次的参加event, 我都觉悟一次。
老娘的决定是对的,人或者不做自己爱的事,就少了意义~


其实真心感谢我走在这条路上帮助我的朋友们。

好多大型event 都不理会小小不起眼的我,还好都是朋友们的帮忙才让我这blogger 的路走的轻松了些。


我这辈子最庆幸的,就是身边的每一个肯帮我的朋友。

这位开一只马的朋友,就是你啦~赢的了Miss Gintell Welllness.
笑得那么甜我的镜头都没办法移开。。。
a female participant sitting in a split pose on the ground smiling sweetly to the floor showing her talent of split
The thress judges of the Miss Chinese World 2017 pre show Miss Gintell Wellness in the Sunway Pyramid



老娘现在活着的每一天,都在感触人生。停下脚步看着身边所有人,做了个小比较,却发觉,老娘好幸福。因为满足所以幸福了~



又多了份坚持呢老娘~ (自我安慰辞职是对的事,呵呵)




特别鸣谢的是:




再次邀请我,这也是gintell 的人情味~

有人情味的地方就有幸福的感觉不是吗?

Alvin Ong
你知道我在谢你,请对号入座

Follow my social media for more ^_^
I love sharing

人生的旅客TheStepheny

INSTAGRAM FEED

@thestepheny